Καθώς σήμερα 30/9 έγινα αποδέκτης 2 τηλεφωνημάτων
- ένα από Συνάδελφο που με ρώτησε αν έλαβα ενημέρωση από το Δασαρχείο για μια προθεσμία που είχαν οι έμποροι ξυλείας και Χάρτου (εισαγωγείς) και
- ένα ΑΝΩΝΥΜΟ τηλέφωνο στις 14.00 με απόκρυψη αριθμού που δεν ήθελε να μου πει όχι απλά το όνομά της αλλά ούτε το αντικείμενο της δουλειάς της αν είναι δηλαδή Συνάδελφος ή Έμπορος σχετικά με το ίδιο θέμα αν δηλαδή ενημέρωθηκε ο Σύλλογος για κάποια υποχρέωση που είχαν κάποιοι έμποροι για την οποία υποχρέωση της είπε η Δασάρχης Καβάλας ότι έστειλε email στον Σύλλογο (λάθος της) όπως και στον Εμπορικό Σύλλογο (σωστό) όπως και στο Επιμελητήριο Καβάλας (ακόμη ποιο σωστό) θέλω να ενημερώσω άπαντες ότι ο ρόλος του Συλλόγου είναι να φροντίζει να ενημερώνει τα Μέλη του για ότι αφορά τον Κλάδο, τα δικαιώματα μας και τις υποχρεώσεις μας και αυτό το τηρούμε με θρησκευτική ευλάβεια και εκατοντάδες email ή αναρτήσεις στο site και στο Facebook. Τα Μέλη μας ξέρουν.
Για υποχρεώσεις των πελατών μας που δεν άπτονται θεμάτων του Υπουργείου Οικονομικών ή υποχρεώσεων προς ΙΚΑ, ΣΕΠΕ, ΟΑΕΔ κλπ υπηρεσίες αρμόδιος είναι ο Επαγγελματικός Φορέας του κάθε επαγγέλματος.
Αναφορικά δεν με το ΘΕΜΑ: Efαρμογή τον Κανονισμού Ξυλείας της Ε.Ε. 995/2010 σύμφωνα με την ΚΥΑ αριθ. 134627/5835/23.12.15 (ΦΕΚ 2872Β/29.12.15)
1.- Αν ενημερώθηκε το Επιμελητήριο ήταν δική του υποχρέωση να ενημερώσει όλα τα Μέλη του που πιθανόν να είχαν την όποια υποχρέωση ότι η καταληκτική ημερομηνία είναι η 30/9 και ώρα 15.00
2.- Αν ενημερώθηκε και ο Εμπορικός Σύλλογος Καβάλας είχε υποχρέωση να ενημερώσει τα Μέλη του και όχι τους εμπόρους όλου του Νομού νομίζω.
Αν το Δασαρχείο έκανε δημοσιεύσεις στον τοπικό τύπο και στα ραδιόφωνα ή τα τοπικά Μ.Μ.Ε. θα το είχαν πληροφορηθεί πιθανόν όλοι οι τυχόν ενδιαφερόμενοι.
Όμως είναι ΛΑΘΟΣ να θεωρεί ή να πιστεύει ο κάθε Επαγγελματίς (πελάτης μας) ότι ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ του είναι ο άνθρωπος που πρέπει να τα ξέρει όλα.
Μέσα σε έναν καταιγισμό αλλαγών στο φορολογικό και ασφαλιστικό περιβάλλον καταβάλλουμε τεράστια προσπάθεια – με πολλαπλούς τρόπους και κόστος – να ενημερωθούμε και να ενημερώσουμε για ότι ΑΚΟΥΜΠΑ το Επάγγελμά μας.
Αν είμαστε καλοί σε αυτό ο κάθε επαγγελματίας το γνωρίζει για τον Λογιστή – Φοροτεχνικό που τον υποστηρίζει.
Αλλά μέχρι εκεί. Δεν έχουμε καμία υποχρέωση να γνωρίζουμε για ότι αλλάζει στην υπόλοιπη νομοθεσία που ακουμπά τον κάθε επαγγελματία ή που ζητά το κάθε Υπουργείο πλην το Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
Ας γίνει αυτό αντιληπτό από όλους τους εμπλεκόμενους.
Πληροφοριακά δεν έλαβα καμία επίσημη ανακοίνωση στο email από το οποίο επικοινωνώ με όλους τους Συναδέλφους.
Όμως με την ευκαιρία έψαξα και βρήκα τώρα στο site άλλου Επιμελητηρίου σχετική ανακοίνωση:
Στην κατηγορία ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ του Επιμελητηρίου Καβάλας έψαξα μέχρι 11ο/2015 και δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο. Επομένως το Δασαρχείο πιθανόν να μην έστειλε την σχετική ΚΥΑ όπως και όφειλε ή να μην έχω ενημέρωση μέχρι αυτή την στιγμή για τις ενέργειες ενημέρωσης που σίγουρα θα έκανε το Επιμελητηρίο με τα μέσα που διαθέτει καθώς ενημερώνει κάθε φορά τα Μέλη του για ότι σημαντικό όπως αυτό.
Διαβάστε επίσης ΕΔΩ από το ΕΒΕΑ
Διαβάστε ΕΔΩ από το ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΛΑΚΩΝΙΑΣ
Διαβάστε αρκετές λεπτομέρειες και στοιχεία από το ιδιωτικό site dasarxeio.com
Και φυσικά πολλές αναρτήσεις από τον Ιανουάριο του 2016 και μετά, σε πολλές Αποκεντρωμένες Περιφέρειες και αυτό μόνον στην 1η σελίδα που μου έβγαλε o Mozilla.
Από μια πολύ πρόχειρη ματιά (έχω την πολυτέλεια να έχω τον χρόνο γιατί ήδη έκανα πολλές νύκτες – ημέρα) για τις ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ μου απέναντι στους Πελάτες μου) είδα ότι δεν πρέπει να αφορά και τα βιβλιοχαρτοπωλεία. Όποιος πιστεύει ότι πιθανόν να τον αφορά ας το ψάξει στα siτε που αναφέρω ποιο πάνω.
Ναι μπορούμε να ψάξουμε και να βρούμε στο διαδύκτιο όποια πληροφορία γνωρίζουμε τον αριθμό της ή το θέμα που αφορά. Δεν είναι αυτή η δουλειά μας και ξεπερνά τις υποχρεώσεις μας έναντι των πελατών μας.
Δεν είναι δυνατόν να διαβάζουμε κάθε νόμο που ψηφίζεται έχει – δεν έχει έστω και ένα θέμα που άπτεται της δουλειάς μας. Αυτό το κάνει για λογαριασμό του Κλάδου μας το Δ.Σ. της ΠΟΦΕΕ και το Δ.Σ. του Συλλόγου μας.
Είναι σαν να παραπονιούνται στον Δικηγορικό Σύλλογο γιατί δεν τους ενημέρωσε ο Δικηγόρος τους για τον “Χ” νόμο καθώς ο καθένας από τους επαγγελματίες συνεργάζεται με έναν ή περισσότερους Δικηγόρους.
Την όποια έλλειψη λοιπόν ενημέρωσης ας την αναζητήσουν στις ενέργειες που έπρεπε να κάνει η “ΠΗΓΗ” της πληροφορίας και να μην ψάχνουν αποδιοπομπαίους τράγους εκεί που δεν πρέπει.
Το ζήτημα αυτό και κάθε ανάλογο τελειώνει εδώ.