Προβλήματα εγγραφής στο sepe-net

0

Αρχική Επιμέλεια: Επιστημονική ομάδα TAXHEAVEN

Βελτιώσεις : Νικόλαος Πατέλης

Όπως είναι γνωστό, άλλη μία υποχρέωση προστέθηκε πριν λίγο καιρό στις πλάτες των λογιστών-φοροτεχνικών και για μία ακόμη φορά βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μεγάλα προβλήματα δαπανώντας πολλές εργατοώρες σε μία πλατφόρμα που δεν δουλεύει.
Αναφερόμαστε φυσικά στην νέα υποχρέωση που πηγάζει από την απόφαση με αριθμ. οικ. 34331/Δ9.892/ 26.7.2016 Απλούστευση διαδικασιών Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.) μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος του Σ.ΕΠ.Ε (ΟΠΣ-ΣΕΠΕ). Δείτε επίσης και πρόσφατο άρθρου του κόμβου (Sepenet υπό κατασκευή – Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου οι εγγραφές στη νέα υπηρεσία ΟΠΣ-ΣΕΠΕ).

Υποτίθεται ότι η νέα αυτή υπηρεσία «τέθηκε» σε παραγωγική λειτουργία στις 5.9.2016 (Σε παραγωγική λειτουργία ο ιστότοπος sepenet.gr), όμως μόνο θεωρητικά τέθηκε αφού ουσιαστικά κανείς δεν μπορούσε να κάνει εγγραφή! Η εγγραφή ήταν αδύνατη όλες αυτές τις μέρες και ελάχιστοι κατάφεραν να εισέλθουν στην εφαρμογή.

Ας δούμε στο σημείο αυτό τι αναφέρεται στην κεντρική σελίδα του site του sepe net, σχετικά με τα προβλήματα εγγραφής:
Προβλήματα Εγγραφής

1. Πολλοί χρήστες προσπαθούν να συνδεθούν με τα στοιχεία σύνδεσης του ΕΡΓΑΝΗ.

Απάντηση Αναδόχου:

Πρέπει να τους ενημερώσουμε πως πρέπει να κάνουν εγγραφή σύμφωνα με τις οδηγίες (ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΓΔΕ – επάνω δεξιά)

2. Πρόβλημα για επιχειρήσεις και επιτηδευματίες με την διαπίστευση στο ΙΚΑ
Εμφανίζει μήνυμα στους χρήστες πως τα διαπιστευτήρια είναι λάθος.

Απάντηση Αναδόχου:

Το πιο πιθανό είναι να έβαζαν ανάποδα τα Username και password. Αλλάξαμε τα λεκτικά ώστε να ταυτίζονται με αυτά του IKA.

Ομως, χρειάζεται μεγαλύτερη διερεύνηση. Φαίνεται να είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή και ίσως σχετίζεται με επιχειρησιακό θέμα. Καλό θα ήταν να επικοινωνήσουμε μαζί τους για να καταλάβουμε ακριβώς την περίπτωση. Μία περίπτωση είναι το ΑΦΜ να μην υπάρχει στο ΕΡΓΑΝΗ. Για το συγκεκριμένο δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι προς το παρόν, γιατί απο το web service του ΙΚΑ παίρνουμε μόνο το ΑΜΕ και το συνδέουμε με το ΜΗΤΡΩΟ του ΕΡΓΑΝΗ για τα υπόλοιπα στοιχεία που απαιτούνται.

Ένα απο τα e-mails στο helpdesk@sepenet.gr, αναφέρεται σ’ αυτό το θέμα (υπάρχει στο τέλος του e-mail μας). Εάν υπάρχει η δυνατότητα να επικοινωνήσουμε θα ήταν καλό για τη διερεύνηση.

3. Πρόβλημα με την αποστολή email μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής.

Απάντηση Αναδόχου:

ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ – η εγγραφή έχει ολοκληρωθεί κανονικά – δεν θα πρέπει να έχουν πρόβλημα να μπουν.

4. Πρόβλημα με εμφάνιση μηνύματος λάθους μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής.

Απάντηση Αναδόχου:

Ισως είχε να κάνει με το πρόβλημα στην αποστολή email που διορθώθηκε.

5. Πρόβλημα με OATH της ΓΓΔΕ

Σε κάποιες περιπτώσεις δεν επιστρέφει στο ΣΕΠΕ μετά την διαπίστευσή ή δεν υπάρχει πρόσβαση ή εμφανίζεται το παρακάτω παράθυρο

Απάντηση Αναδόχου:

Εξακολουθεί να εμφανίζεται πρόβλημα με πολύ μικρότερη συχνότητα όμως απ’ οτι στην αρχή. Θα πρέπει, όταν παρουσιάζεται, να μας στέλνουν τις αντίστοιχες οθόνες για να τις επικοινωνήσουμε με ΓΓΔΕ.
6. Πρόβλημα με το Webservice της ΓΓΔΕ

Σε κάποιες περιπτώσεις δεν απαντάει. Απάντηση Αναδόχου:

Εμφανίζεται πρόβλημα με πολύ μικρότερη συχνότητα όμως απ’ οτι στην αρχή. Διερευνάται.

7. Ορισμένα Λογιστικά Γραφεία προσπαθούν με την χρήση ενός email να εγγράψουν όλους τους πελάτες τους.

Απάντηση Αναδόχου:

Το σύστημα απαιτεί το email του χρήστη να είναι μοναδικό. Αφήνει μόνο τον πρώτο μετά εμφανίζεται μήνυμα πως το email υπάρχει ήδη.

8. Πρόβλημα στην επαναφορά του password
(Request processing failed; nested exception is java.lang.SecurityException: Access to default session denied).
Απάντηση Αναδόχου: Διορθώθηκε.

9. Πρόβλημα με τους χρήστες που εγγράφτηκαν τις πρώτες ημέρες

Απάντηση Αναδόχου:

Όσοι χρήστες εγγράφηκαν τις πρώτες δύο ημέρες και αντιμετωπίζουν πρόβλημα να συνδεθούν, μπορούν να ξανακάνουν εγγραφή. Στην περίπτωση που εμφανιστεί πάλι πρόβλημα, θα πρέπει να το στείλουν στο helpdesk@sepenet.gr, δίνοντας ΑΦΜ, ΑΜΕ και επισυνάπτοντας εικόνα με το πρόβλημα που εμφανίζεται στην οθόνη.

Έχουμε τη γνώμη ότι θα ήταν καλό να μπει και σχετικό μήνυμα στην 1η σελίδα στην ενότητα «Νέα-Ανακοινώσεις», εάν το κρίνετε εσείς σκόπιμο.

10. Πολλοί χρήστες ρωτούν γιατί είναι ανενεργό το Μενού.

Απάντηση Αναδόχου:

Ενημέρωση των χρηστών πως αυτήν την στιγμή είναι ενεργή μόνο η εγγραφή και πως οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες θα ενεργοποιηθούν σε δεύτερο στάδιο.

11. Πρόβλημα Reset Password

Request processing failed; nested exception is javax.persistence.PersistenceException: Exception [EclipseLink-4002] (Eclipse Persistence Services – 2.5.2.v20140319-9ad6abd): org.eclipse.persistence.exceptions.DatabaseException Internal Exception: java.sql.SQLException: ORA-06502: PL/SQL: numeric or value error: character string buffer too small ORA-06512: at “SP_SEC.SEC_LDAP”, line 301 ORA-31202: DBMS_LDAP: LDAP client/server error: Constraint violation. Password Policy Error :9004: GSL_PWDNUMERIC_EXCP :Your Password must contain at least 1 numeric characters. ORA- 06512: at “SP_SEC.PCG_SEC_OIM”, line 362 ORA-06512: at line 1 Error Code: 6502 Call: BEGIN ? := PCG_SEC_OIM.SEC_OIM_RESET_PASS(p_username=>?, p_new_pass=>?, p_message=>?); END; bind => [4 parameters bound] Query: ValueReadQuery
Απάντηση Αναδόχου: Διορθώθηκε.
—————————————————————————————————————-
Εκτός από τα ανωτέρω όμως υπάρχουν και άλλα προβλήματα όπως για παράδειγμα τα ακόλουθα:
1) Στο τέλος της εγγραφής, όταν παρουσιάζεται ένα σφάλμα τύπου “έληξε το session”, δεν στέλνεται email επιβεβαίωσης της εγγραφής στον χρήστη, ωστόσο η εγγραφή έχει ολοκληρωθεί. Ο χρήστης μπορεί να εισέλθει στο σύστημα και να το επιβεβαιώσει. Υπόψιν ότι το username του είναι της μορφής “ptl_” : Το πρόβλημα αυτό συμβαίνει σε όλους και ειμαστε στην φάση της διερεύνησής του.

2) Σε κάποιες περιπτώσεις γυρίζει το WS του ΙΚΑ λάθος: θα διορθωθεί σήμερα με updated έκδοση η οποία θα μπει σήμερα σε λίγη ώρα.

3) Σε κάποιες (λίγες) περιπτώσεις κατά την εγγραφή χτυπάει λέγοντας ότι το password δεν ανταποκρίνεται στην πολιτική password : Είμαστε στην φάση επίλυσης, έτσι ώστε να του δίνεται κάποιο πιο σωστό μήνυμα έτσι ώστε να δώσει άλλο password.

Σημείωση: Είναι απαραίτητο να ελέγχεται από τους αρμόδιους φορείς η λειτουργικότητα των όποιων εφαρμογών πριν αυτές τεθούν σε παραγωγική λειτουργία και επίσης να γίνεται ενδελεχής έλεγχος και επίλυση των προβλημάτων πριν δοθούν οι εφαρμογές προς χρήση από τους υπόχρεους, έτσι ώστε να ελαχιστοποιούνται οι δυσλειτουργίες. Αλλιώς, όλοι εμείς ταλαιπωρούμαστε άσκοπα αναλώνοντας πολυτιμο χρόνο προσπαθώντας να βρούμε λύσεις. Η ανθρώπινη αντοχή και η υπομονή έχουν και τα όριά τους και όπως φαίνεται ορισμένοι το αγνοούν αυτό.

 

Share.

About Author

Leave A Reply

eXTReMe Tracker